ایجاد تابلو تبلیغاتی از حروف چلنیوم

امروزه استفاده از تابلوهای تبلیغاتی ساخته شده از حروف چلنیوم تقریباً رایج شده است. این تابلوها بیشتر در مکان‌هایی مانند فروشگاه‌های خرده‌فروشی بزرگ، هتل‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، دفاتر مرکزی شرکت‌های سهامی و کسب‌وکارهای بزرگی که می‌خواهند تابلو تبلیغاتی نصب شده‌شان در شب هم دیده شود، استفاده می‌شوند.

ساخت حروف چلنیوم طراحی‌های زیبایی‌شناختی خاصی دارند که یک تصویر درخشان و مدرن را نشان می‌دهند و پایداری و دوام بالایی دارند، اما نه فقط برای خود تابلوها، بلکه برای کسب‌وکارها هم این‌طور است.

طراحی و اجرای انواع تابلو چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید

 

حروف چلنیوم «مهمان ناخوانده آسمان تیره» نیز نیستند. این اصطلاحی است که وقتی هواپیمایی در آسمان شهری پرواز می‌کند و چراغ‌های منازل و سایر مکان‌های آن شهر در تاریکی شب روشن شده‌اند، استفاده می‌شود. علاوه بر این اصطلاح، آلودگی نور نیز نامیده می‌شود و می‌تواند آسمان شب را از دید ستاره شناسان و عاشقان ناامیدی که می‌خواهند ستاره‌ها را تماشا کنند، مخفی می‌کند.

نور در تابلوهای تبلیغاتی و حروف چلنیوم

بسیاری از سیاستمداران در برخی کشورها می‌خواهند مهمان ناخوانده آسمان تاریک و متعاقب آن، آلودگی نور را به کمترین میزان برسانند. آن‌ها می‌دانند که بخش زیادی از این آلودگی نوری از تابلو تبلیغاتی روشن شده کسب‌وکارها ناشی می‌شود و بنابراین، می‌خواهند استفاده از آن‌ها را کاهش دهند.

به همین دلیل است که تابلوهای لایت باکس یا تابلویی که با نورافکن روشن می‌شوند نور زیادی منتشر می‌کنند. در این میان، حروف چلنیوم به صورت جداگانه نور کمتری منتشر می‌کنند و به  همین دلیل، ناخوانده نامیده نمی‌شوند.

حروف چلنیوم
حروف چلنیوم

به همین دلیل است که حروف چلنیوم را مقداری جهت‌دار می‌سازند. نور فقط به بیرون می‌تابد. تابلوهای لایت باکس مقداری نشتی نور دارند و چند جهتی هستند. یعنی، نور آن می‌تواند به طرف بالا و نیز به بیرون تابیده شود. به همین دلیل است که مقداری آلودگی نوری ایجاد می‌شود. اما اطراف و لبه‌های حروف چلنیوم مهروموم شده‌اند و نشتی نور ندارند.

مقایسه این تابلوها

هزینه حروف چلنیوم از سایر تابلوهای نور دار بیشتر است، اما ظاهر بهتری دارند. بدون شک مدیران شهری تابلوهای حروف چلنیوم را بیشتر دوست دارند. در برخی از شهرها، استفاده از برخی مدل‌های تابلوهای نور دار به دلیل نگرانی آلودگی نوری و زیبایی‌شناختی‌های محلی ممنوع شده است. مسئله آلودگی نوری، دلیل اصلی برای این قانون است، اما بسیاری از طراحان شهری نما و ظاهر برخی تابلوهای نورانی را در شهرها نمی‌پسندند.

نصب حروف چلنیوم

حروف چلنیوم باعث می‌شوند کسب‌وکارها به گونه‌ای به نظر آیند که انگار قرار است مدت طولانی‌تری دوام داشته باشند و خودشان نیز به تابلوهای دائمی در جامعه تبدیل شوند. این امر به دلیل کیفیت بالای این مدل تابلوهای تبلیغاتی کسب‌وکارها است.

برخی از کسب‌وکارها خود را درگیر این احساس دوام و عملکرد نمی‌کنند. علاوه بر این، آن‌ها باعث می‌شوند شرایط طوری به نظر آیند که گویی کسب‌وکارها بودجه کافی برای خرید انواع مناسب تابلو ندارند تا کسب‌وکار خود را به‌درستی به بازار معرفی کنند.

هنگامی که نوبت به کسب‌وکارهای خرده‌فروشی و دفاتر مرکزی شرکت‌ها می‌رسد، تابلو چلنیوم می‌توانند به این ساختمان‌ها
احساس اهمیت، دوام و جدیتی بدهند که جامعه بدان نیاز دارد یا برای اعضای خود می‌خواهد.

تابلو سازی ژیوار یکی از فعالان برجسته در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع تابلو چلنیوم و تابلو تبلیغاتی، در این مقاله اطلاعاتی را در مورد حروف چلنیوم فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر یا آگاهی از قیمت محصولات و نیز سفارش محصول مورد نظر خود می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

نمونه ای از یک تابلو حروف چلنیوم / تابلو تبلیغاتی