درباره تابلو چلنیوم و حروف

تابلو چلنیوم پرکاربردترین نوع تبلیغاتی است که برای کسب‌وکارها استفاده می‌شود. این نوع تابلو را می‌توانید در انواع بیرونی و درونی و در بسیاری از فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها بیابید. انواع تابلوهای چلنیوم ساخت تابلوسازی ژیوار با استفاده از موادی با بالاترین کیفیت ممکن ساخته می‌شوند تا شما مطمئن شوید محصولاتی بادوام، ضد آب و با نگهداری آسان برای خود تهیه می‌کنید. این تابلوها را می‌توانیم در هر حروف چلنیوم، رنگ، فونت، طراحی برایتان طراحی و تولید کنیم و می‌توانید آن‌ها را در مسیرهای عبور یا به‌صورت نصب روی دیوار استفاده کنید.

حروف چلنیوم
حروف چلنیوم

تابلو چلنیوم چهار نوع دارد

تابلو چلنیوم با روشنایی از جلو

حروف بُعدی در پشت از جنس آلومینیوم هستند که با استفاده از LED یا نئون از جلو روشنایی دارند. جلوی تابلو از جنس پلی کربنات با درپوش‌های مرتب یا نگه‌دارنده‌های فلزی است که با مهره نگهداری شده‌اند. این نوع تابلو چلنیوم به تابلو با روشنایی از جلو مشهور است.

"<yoastmark

تابلو چلنیوم با روشنایی هالوژنی / معکوس

حروف با روشنایی هالوژنی که با نام حروف چلنیوم با روشنایی معکوس نیز مشهور هستند، از نماها و طرفین آلومینیومی ساخته می‌شوند که بر روی پایه‌هایی به دور از دیوار نصب می‌شوند و نورشان از طریق LED یا نئون تأمین می‌شود که به آن یک اثر هالوژنی می‌بخشد. این نوع تکنیک نورپردازی تصویری منحصربه‌فرد و عالی برای مشتریان ایجاد می‌کند.

تابلوسازی حروف چلنیوم
تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم با روشنایی از جلو و عقب

در این نوع تابلو چلنیوم حروف استاندارد با روشنایی از جلو با حروف با روشنایی معکوس/هالوژنی ترکیب شده‌اند. طرفین این نوع حرف از جنس آلومینیوم هستند و جلوی‌شان از پلی کربنات و پشت آن‌ها باز است تا نور LED یا نئون به دیوار تابانده شود.

حروف چلنیوم
حروف چلنیوم

حروف چلنیوم با روشنایی باز

مانند حروف چلنیوم استاندارد با روشنایی از جلو، حروف بُعدی در پشت و طرفین از جنس آلومینیوم ساخته می‌شوند. روشنایی این نوع تابلو نیز با نئون تأمین می‌شود. تنها تفاوت این نوع با تابلو حروف چلنیوم استاندارد با روشنایی از جلو آن است که آکریلیک جلوی تابلو شفاف است یا این نوع تابلو اصلاً نمای جلو ندارد، به طوری که نئون اکسپوز داخلی را می‌توان مشاهده کرد.

تابلو سازی چلنیوم
حروف چلنیوم

تابلو سازی ژیوار

تابلو سازی ژیوار یکی از فعالان برجسته در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع تابلو چلنیوم و تابلو تبلیغاتی، تابلو لایت باکس، تابلو کامپوزیت، تابلو استیل، تابلو راهنمای طبقات در این مقاله اطلاعاتی را در مورد تابلو چلنیوم فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر یا آگاهی از قیمت محصولات و نیز سفارش محصول مورد نظر خود می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

حروف چلنیوم در حال ساخت
حروف چلنیوم در حال ساخت