ارزانترین قیمت تابلو نئون مغازه با طرح های فوق العاده

تابلوسازی ژیوار تولید کننده انواع تابلو نئون مغازه و انواع تابلو تبلیغاتی است. انواع تابلو نئون مغازه با بهترین طرحها و قیمت انواع تابلو نئون  در تابلو سازی ژیوار تولید می گردد. جهت ثبت سفارش تابلو نئون مغازه با یکی از شماره های 02177792267 و یا 09129613802 تماس بگیرید.
تابلو ژیوار با ده ها سال سابقه درخشان در زمینه تولید تابلو نئون مغازه انواع تابلو تبلیغاتی را با بهترین و زیباترین طرحها تولید و تقدیم مشتریان عزیز خود می نماید.

تابلو نئون پلاستیک برجسته علی‌رغم آسیب‌پذیری و مقاومت کمتر نسبت به چلنیوم و یا تابلو استیل هنوز هم بسیار محبوب است.

تابلو پلاستیک یا تابلو نئون پلاستیکی از طلق های پلکسی گلاس ساخته می‌شوند که این موضوع باعث پراکندگی نور بر رویه و لبه یا کناره‌های حروف می‌شود و به همین دلیل تابش همه‌ جانبه نور زیبایی خاصی را به این تابلوها می‌دهد. درصورتی‌ که اصول اساسی و استاندارد در ساخت این حروف رعایت گردد می‌توان تا حد بسیاری به طول عمر این تابلوها اضافه کرد.

در کارگاه تابلوسازی تابلو ژیوار برای ساخت حروف پلاستیک از اجناس مرغوب نوع پلکسی گلاس موجود در بازار ایران یعنی طلق محصول کشور تایوان استفاده می‌شود و برای تأمین نور این حروف نیز از ماژول‌های ال ای دی و اس ام دی کره‌ای استفاده می ‌شود.

ازنظر دوام، مقاومت و شدت نور در مقایسه با لامپ‌های نئون بسیار مرغوب‌تر و باکیفیت‌تر هستند. همان‌طور که می‌دانید میزان مصرف برق لامپ‌های ال ای دی و اس ام دی ۶۰ تا ۸۰ درصد پایین‌تر از نوع نئون است که تا حد بسیار زیادی از هزینه‌های برق می‌کاهد و عمر مفید تابلوها را در طول شبانه‌روز به میزان زیادی افزایش می‌دهد. تابلو ال ای دی پلاستیک متریال پلاستیک یا پلکسی گلاس به‌صورت صفحاتی تخت، مشجر، مات و براق در ابعاد و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود.
معمولاً برای ساخت تابلو فروشگاه پلاستیکی باضخامت ۳ میلی‌متر استفاده می‌شود.

تابلو حروف پلاستیکی برجسته

میزان شفافیت انواع پلکسی‌ها متفاوت است. برای ساخت این حروف باید مقدار گذر نور به شکلی باشد که علاوه بر عبور نور، منبع آن در پشت پلاستیک دیده نشود. تنوع رنگی بسیار با انعطاف‌‎پذیری بالا پس از اعمال حرارت باعث شده تا این حروف جایگاه مناسبی در صنعت حروف سازی به دست آورد. مقاومت و پایداری این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد:
• جنس و مارک محصول
• مقدار حرارت به‌کاررفته در ساخت انحناءها و ساخت حروف
• مواد ثانویه جهت اتصال سطوح پلکسی
• ابعاد حروف
• محل قرارگیری حروف از لحاظ دما و تابش نور خورشید

در ادامه برخی از نمونه کارهای تابلو سازی ژیوار را می توانید مشاهده نمایید.