تابلو نئون طراحی ساخت و اجرای با کیفیت و ارزان

برای اطلاع از قیمت انواع تابلو نئون تبلیغاتی و اینکه اصولا تابلو نئون چیست و همچنین برای آشنایی کامل با انواع تابلو نئون مانند تابلو نئون شیشه ای تابلو نئون فلکسی تابلو نئون مغازه و قیمت تابلو نئون led پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید. همچنین شما می توانید با تماس تلفنی و یا حضور در فروشگاه تابلو ژیوار به نشانی درج شده در سایت از مشاوره کارشناسان ما بهره ببرید.

برای آشنایی با انواع تابلو نئون و استفاده از مشاوره تخصصی رایگان در زمینه انتخاب تابلو نئون می توانید با یکی از شماره های 02177792267 و یا 09129613802 تماس حاصل نمایید.

تابلو ژیوار با استفاده از آخرین تکنولوژی ها روز دنیا در زمینه تولید تابلو نئون با کیفیت و ماندگار که حداقل هزینه های تعمیر و نگهداری را به خریدار تحمیل کند توانسته به برترین برند تجاری در زمینه تولید انواع تابلو نئون در کشور بدل شود.

برای انکه بدانید تابلو نئون چیست و دقیقا به چه نحوی کار می کند باید با اصول اولیه علم الکترونیک و انواع لامپهای روشنایی آشنا باشید.

اگر قصد خرید تابلو نئون را دارید حتما می دانید که قبل از هر چیز باید اطلاعات کافی در این زمینه که تابلو نئون چیست بدست اورید. تابلو نئون نوع دیگر تابلو تبلیغاتی محسوب می‌شود که همانند تابلو چلنیوم بسیار پر کاربرد است و جزء قدیمی‌ترین تابلو تبلیغاتی درصنعت تابلو سازی به حساب می‌آید.

جنس زوار دور تابلو چلنویم از آلمینیوم است که ظاهر براق و خاصیت انعطاف‌پذیر دارد اما جنس زوار دور تابلو نئون پلاستیک از همان جنس پلاستیک پلکسی گلاس است که در رویه کارش استفاده می‌شود. در واقع تابلو چلنیوم از قسمتی که پلاکسی کار شده است نور‌دهی دارد اما تابلو نئون پلاستیک هم از سطح کار و از زوار کار نور‌دهی دارد. بر این اساس در کار چلنیوم نورپردازی کار فقط از رو به رو مشخص هست اما در تابلو نئون پلاستیک نور‌پردازی کار هم از کناره‌ها و هم از رو به رو مشخص است که این مورد باعث می‌شود جلوه و زیبایی کار بیشتر شود.

تابلو نئون پلاستیکی یکی از انواع بسیار پر کاربرد تابلو نئون می باشد که نسبت به ظاهر شکیلی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخودار است.

تقسیم بندی تابلوهای تبلیغاتی از چند جهت مختلف صورت می گیرد و آنچه در بازار تابلو نئون پلاستکی نام دارد در اصل محصول دیگری است. این تابلو را نمی‌توان جزء دسته‌بندی تابلو نئون دانست. تابلو نئون پلاستیک، جزو دسته بندی تابلو چلنیوم محسوب می‌شود و خیلی از مشتریان عزیز از این مورد بی‌اطلاع هستند. در اصل تابلو نئون پلاستیک کاملا مشابه تابلو چلنیوم است و فقط تفاوت این دو مدل، در جنس زوار دور تابلو و نحوه نور پردازی محسوب می‌شود.

تابلو نئون شیشه ای یکی از پر کاربردترین انواع تابلو تبلیغاتی در کشور ما به شمار می اید که در مجموعه تابلو ژیوار با بالاترین کیفیت تولید می شود.

نئون نوعی گاز بی‌رنگ است که در طبیعت وجود دارد. این گاز نئون توسط دو دانشمند انگلیسی به نام‌های سر ویلیام رمزی و موریس کشف شد. چندین سال بعد دانشمندی به نام ژرژ کلود در کشور فرانسه با استفاده از یک لوله حاوی گاز نئون با متصل کردن دو عدد الکترود به دو سر لوله و عبور جریال برق رنگ قرمزی را به وجود آورد و به این ترتیب لامپ نئون ساخته شد.

رنگ‌های دیگری به جز رنگ قرمز از ترکیب گاز نئون و فلوئور به وجود میاید. جنس تابلوهای نئون پلاستیک، شیشه بی‌رنگ و شفاف است. شیشه‌ها ابتدا با توجه به مدل مورد نظر تغییر شکل می‌دهند و سپس از گاز نئون پر می‌شوند.

به دو سر تابلو الکترود وصل می‌کنند و با اتصال ولتاژ به دو سر تابلو، گاز نئون داخل شیشه، نور تولید می کند. در واقع تابلو نئون نوعی تابلوی الکتریکی است و همان لوله‌های شیشه‌ای که با حرارت به آن شکل می‌دهند. داخل این لوله‌های شیشه‌ای به وسیله گاز‌های مختلف همچون هیدروژن  صورتی ، آرگون  آبی و سبز و نئون قرمز پر می‌شود و باعث تنوع رنگ در تابلو نئون می‌شود. تابلو‌ نئون در ویترین مغازه‌ها بسیار استفاده می‌شود.

تابلو نئون قیمت مناسبی نسبت به کیفیتی که به عنوان یک تابلو تبلیغاتی فروشگاهی داشته دارد و به همین دلیل مشتریان بسیار زیادی تمایل به خرید تابلو نئون دارند.

با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات مالی که در حال حاضر عموم مردم گرفتار این موضوع شده‌‌اند، میزان هزینه‌ای که برای تابلو تبلیغاتی صرف می‌شود برای بسیاری از مشتریان حائز اهمیت است اما جالب است که در کشور‌های اروپایی سالانه هزینه بسیاری صرف تابلو تبلیغاتی می‌شود زیرا استفاده از آن را از مهم‌ترین عوامل پیشرفت کسب و کار خود می‌دانند.

قیمت تابلو نئون هم، مانند سایر تابلو‌های تبلیغاتی به صورت ثابت مشخص نیست و قیمت تابلویی که مشتریان عزیز برای کسب و کارشان استفاده می‌کنند بر اساس سلیقه، متراژ، جنس و مدل محصولی که انتخاب می‌کنند متفاوت است.

یکی دیگر از تابلوهای مشهور و محبوب در بین مشتریان تابلو نئون فلکسی می باشد که در تابلو ژیوار با برترین طراحی ها تولید می شود.

شاید برای شما نئون فلکسی ها چندان شناخته شده نباشند و اطلاعات کافی راجب این نوع از ریسه های نوری را نداشته باشید و اینکه در چه جاهایی مناسب استفاده شدن هستند و میتوان از آنها کار گرفت!!!
برای اینکه با نئون فلکس و ساختار آن آشنا شوید بهتر است ابتدا ریسه های شیلنگی یا تسمه ای رو مورد بررسی قرار دهیم زیرا نئون ها زیر مجموعه ای از ریسه های تسمه ای بحساب می آیند اما با روش مات و سیلیونی که هارمونی جذابی را به نور ریسه میبخشد و آنرا یکدست تر به چشم بیننده منعکس مینماید.

ریسه های تسمه ای در حلقه های 100 متری روانه بازار میشوند ریسه های نئون فلکسی از ریسه های تسمه ای با روکش سیلیکونی ساخته میشوند و بسیار هم مورد پسند دیزاینرهای دکوراسیون در سرتاسر دنیا قرار گرفته است . قبلا از گاز نئون در لوله های شیشه ای جهت ایجاد طرح های نوری مختلف استفاده میشد که با رو کار آمدن ریسه های نئون فلکس ال ای دی آن ها کم کم از بازار خارج شدند.

برای سفارش تابلو نئون مغازه کافی ست با یکی از شماره های مندرج در سایت تابلو ژیوار تماس گرفته و از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره ببرید.

تابلوی شما علاوه بر اینکه باعث شناسایی شما در منطقه می شود یک تبلیغ بسیار ویژه مناسب برای شماست که باعث هرچه بیشتر و بهتر دیده شدن شما می شود. حال هرچه تابلوی شما شکیل تر، خوش ساخت تر و گیرا تر باشد تأثیر و پیامد بهتری نیز برای شما خواهد داشت. پس باید دقت کرد تا با هزینه ای منطقی بهترین طرح و نوع ساخت تابلو را انتخاب کرد تا نتیجه دلخواه شما بدست بیاید.

لازم به ذکر است در تابلو سازی شما محدود به انتخاب یک نوع تابلو نیستید و می توانید هر چند نوع از تابلو ها را با هم ترکیب کنید و تابلویی خاص و ویژه بسازید. از ترکیب تابلو فکس با حروف چلنیم و نئون تا ترکیب تابلو های مولتی کالر به حروف برجسته فلزی. این کاملا بستگی به خواست شما و میزان بودجه ای که برای تابلوی خود در نظر گرفته اید دارد.