تابلو نئون مغازه با بهترین کیفیت

تابلو نئون مغازه با بهترین کیفیت

برای تهیه با کیفیت تابلو نئون مغازه ابتدا باید انواع تابلو نئون مغازه را شناخته و مناسب ترین تابلو نئون مغازه را برای فروشگاه خود انتخاب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتری از کارشناسان تابلو سازی ژیوار با طراحی فوق العاده انواع تابلو نئون مغازه با یکی از شماره های 02177792267 و یا 09129613802 تماس بگیرید.

تابلو سازی ژیوار جهت رضایت خاطر مشتریان خود بهترین کیفیت انواع تابلو نئون مغازه را با مناسبترین قیمت و با ضمانت بالا تقدیم ایشان می نماید. آنچه علاوه بر کیفیت و قیمت تابلو نئون مغازه دارای اعمیت است طراحی زیبا و ظریف آن است. تابلو سازی ژیوار با استفاده از کارشناسان خلاق و با تجربه زیباترین طرح های انواع تابلو نئون مغازه را برای فروشگاه شما طراحی می نماید.

تابلو نئون پلاستیک یکی از انواع تابلوهای قدیمی است که به علت زیبایی و مصرف پایین هنوز هم طرفداران بسیاری دارد.

تابلو نئون پلاستیک را با توجه به قدمت ان باید جد تابلو چلنیوم دانست. جد بزرگوار چلنیومی که امروز قاطعانه جایگاه نیاکانش را به خود اختصاص داده و با قساوت نقش آنها را هرچه کمرنگ تر کرده است.

در اصل تنها تفاوت میان حروف برجسته چلنیوم و نئون پلاستیک، جنس زوار آن است. چلنیوم نام زوارش را به ارث برده. زواری از جنس آلیاژی خاصی از فلز آلومینیوم بوده ظاهر براق و خاصیت انعطاف پذیر دارد.

در صورتی که نئون پلاستیک جنس زوارش از همان جنس پلاستیک پلکسی گلس است که در رویه کارش استفاده می شود. این یعنی چلنیوم تنها از روبرو و از سطح کار یعنی جایی که از جنس پلکسی است نورافکنی می کند در صورتی که نئون پلاسنیک هم از سطح و هم از زوار به این مهم می پردازد.

البته در شرح تفاوت های این دو محصول باید به نورپردازی آن هم اشاره کرد. چرا که در اصل منبعی که نور نئون پلاستیک را تامین می کند، لامپ نئون است. همین نئون هایی که روی شیشه مغازه ها نصب می شود. البته با شکل خاص و مخصوص استفاده در نئون پلاستیک. که از نظر نورپردازی در مساله شدت و زیبایی نور هنوز بی رقیب و بی همتاست.

اما تامین نور تابلو چلنیوم، انواع ال ای دی LED ها با ظاهر و کارایی متفاوت است. که دو عامل باعث شده تا استفاده نئون در حروف برجسته به کلی منسوخ شود. یکی کم شدن کیفیت نئون ها به دلایلی که در مورد نئون درصفحه نئون گفنه شد، و دیگری سهولت استفاده از ال ای دی ها.

البته عمر و دوام تابلو های چلنیوم هم به مراتب از نئون پلاستیک بیشتر است. چرا که چلنیوم با اتکا به زوار فلزی اش تاب مقاومت بیشتری در برابر فشار و ضربه را داراست. اما در صورت طراحی صحیح و استفاده از مواد درجه یک و ساخت با کیفیت و مطلوب، زیبایی و جلوه نئون پلاستیک بسیار بالاتر از چلنیوم است.

جلوه تبلیغاتی و زیبایی نئون پلاستیک به مراتب بیشتر و بالاتر از تمام حروف ها و حتی تابلوهای تبلبغاتی است. و شاید علت کم رنگ شدن استفاده از این گونه، یکی جدید بودن و به قول معروف مد شدن چلنیوم است و دیگری تمایل، تلقین و تبلیغ چلنیوم توسط بعضی از تابلو سازان به مشتریانی است که خود را نیازمند دریافت مشاوره از آنها می دانند.

چرا که ساخت چلنیوم به دلیل انعطاف پذیر بودن و عدم نیاز به مهارت های خاص و تجربه و سابقه بالا، به مراتب سهل تر و آسان تر از نئون پلاستیکی است که مانند نئون سازی نیازمند بسیاری مهارت هاست و در مراحل ساخت آن از حرارت و برشکاری های مختلف استفاده می شود. در اصل نقش چلنیوم دقیقا مشابه نقش تابلو فلکسی فیس در دهه ۸۰ است که در نوشته هنر لایزال تابلوسازی، چرا رو به زوال است؟

هنر لایزال تابلوسازی چرا رو به زوال است تفصیل شده است. همان سالهایی که افراد غیر متخصص شروع به بهره برداری بی رویه و نادرست از این تابلوی شکیل تازه وارد کردند. و البته نتیجه اش نابودی کامل آن شد. همین وضعیتی که امروز شاهد آنیم.

شاید روزی چلنیوم هم به شدت منفور و منسوخ شود، اگر این روال درپیش گرفته شده از جانب برخی تابلوسازها به قوت خود ادامه پیدا کند. که هرروز بخاطر کم کردن قیمت و رقابت البته ناسالم، از کیفیت آن کاسته می شود و متاسفانه مشتریان هم به تنها چیزی که اهمیت می دهند قیمت است و قیمت.

تابلوسازی ژیوار با ارائه تابلوهای با کیفیت و قیمتهای مناسب توانسته نیاز مشتریان را بیش از پیش تامین نماید و رضایت کامل ایشان را جلب کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با یکی از شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.