تابلو پلکسی مراحل ساخت و آموزش کامل نصب

تابلو پلکسی مراحل ساخت و آموزش کامل نصب

تابلو ژیوار با استفاده از سالها تجربه متخصصین خود انواع تابلو فلکسی برجسته را با طرحهای بسیار زیبا و منحصر به فرد اجرا می کند. قیمت تابلو فلکسی با توجه به مراحل ساخت تابلو فلکسی که از آخرین فناوری های روز دنیا استفاده می کند با در نظر گرفتن تخفیفهای مختلف ارزانترین قیمت تابلو فلکسی در ایران است. تابلو ژیوار آموزش نصب تابلو فلکسی را نیز به مشتریان علاقمند به صورت رایگان تقدیم می نماید.

مجموعه صنعتی تابلو ژیوار از برترین تکنولوژی روز دنیا برای طراحی و تولید استفاده می کند و انواع تابلو فلکسی را با بالاترین کیفیت تولید می کند.

تابلو فلکسی در مجموعه تابلو ژیوار مانند دیگر محصولات با کیفیت این شرکت با تخفیف فوق العاده سی درصدی به مشتریان عزیز تقدیم می گردد.
برای سفارش تابلو فلکسی کافی ست با یکی از شماره های 02177792267 و یا 09129613802 تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.
در این مقاله در خصوص موضوعاتی مانند: تابلو فلکسی برجسته – قیمت تابلو فلکسی – مراحل ساخت تابلو فلکسی – آموزش نصب تابلو فلکسی بحث خواهد شد.

تابلو فلکسی برجسته یکی از زیباترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین تابلوها برای فروشگاه و تبلیغات در بازار به شمار می رود.

تابلو های فلکسی نسل نوینی از صنعت تابلوسازی هستند که با صنعت چاپ در هم آمیخته شده اند. قطعاً همه شما تابلو های فلکسی فیس را در نقاط مختلف شهر دیده اید. فلکسی فیس ها تابلو هایی هستند که از یک فریم یا چارچوب فلزی تشکیل شده اند و داخل این قاب لامپ های فلورسنت تعبیه شده اند.

ضلع رویی این فریم فلزی مکان قرار گرفتن فلکسی است که توسط دستگاه های چاپ بنر به چاپ رسیده است و پس از نصب آن در جای خود تابلو آماده نصب خواهد بود.

این تابلو ها بسته به نوع طراحی و رنگ های استفاده شده در آن می توانند بسیار زیبا بوده و شخصیت خاصی به مغازه و کسب و کار شما دهند؛ اما موضوعی که مطرح می شود این است که تابلو فلکسی برجسته چیست و چه تفاوتی با دیگر تابلو های فلکسی دارد؟ در ادامه می خواهیم به همین سوال پاسخ دهیم.

مانند بسیاری از مشاغل در صنعت تابلو سازی نیز هر دم ابداعات جدید توسط افراد مبتکر اتفاق می افتد که باعث دو چندان شدن زیبایی تابلو ها می شود. تا قبل از ظهور تابلو های فلکسی تمام مشاغل و مغازه ها از تابلو های ساده و اغلب بی رنگ و رویی استفاده می کردند که به هیچ عنوان مشتری را برای ورود به آن مغازه ترغیب نمی کردند.

در بهترین و شیک ترین حالت صاحب مغازه بنری را چاپ کرده و به یک چارچوب متصل می نمود و سپس آن را بر سردر مغازه نصب می کرد. پس از ورود تابلو های فلکسی به بازار به سرعت جای آنها در میان مغازه داران و صاحبین مشاغل باز شد ؛ اما این روزها تابلو فلکسی برجسته روی دست فلکسی فیس ها بلند شده و توانسته بازار را از دست آنها خارج کند و خود به یک قطب بزرگ در صنعت تابلو سازی تبدیل شود.

ساختار کلی فلکسی های برجسته تفاوت چندانی با تابلو های فلکسی عادی ندارد و همان سیستم نورپردازی از داخل فریم و پشت فلکسی در آن اجرا می شود اما تفاوتی که بین این دو نوع از تابلو ها وجود دارد شکل فریم یا قاب زیرین آن هاست.

در فلکسی فیس ها عموماً قاب اصلی تابلو یک مستطیل ساده با ابعاد مشخص بود اما در فلکسی برجسته این موضوع کاملاً متفاوت است. ساختار کلی کار تابلو فلکسی برجسته به این شکل است ابتدا کلمه یا عبارتی که صاحب مغازه قصد دارد از آن در تابلو خود استفاده کند با فونتی زیبا و شکیل طراحی می شود.

این مرحله از مهمترین قسمت های این کار است زیرا زیبایی نهایی تابلو به چگونگی طراحی حروف و نوع فونت استفاده شده وابسته است. پس از آنکه تک تک حروف عبارت مورد نظر طراحی شد هر کدام را به صورت فریم های فلزی می سازند.

از این مرحله به بعد روش کار مانند تابلو های فلکسی معمولی است به این شکل که لامپ های فلورسنت را درون فریم ها جا سازی می کنند و سپس فلکسی را روی قالب مورد نظر می کشند. به این ترتیب حروف عبارت مورد نظر که می تواند اسم مغازه یا نوع کسب و کار باشد به صورت تک تک هر کدام یک تابلو فلکسی کوچک هستند که وقتی در کنار هم چیده می شوند اگر طراحی زیبایی در شکل ظاهری و فونت آنها انجام شده باشد نمای بسیار زیبایی به آن فروشگاه یا مغازه می دهند .

 

برای اطلاع از قیمت تابلو فلکسی با توجه به تغییرات متعدد این قیمتها می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و ارزانترین قیمت بازار را دریافت کنید.

قیمت تابلوی فلکسی فیس به عوامل مختلفی از جمله نوع چاپ فلکسی، ۴ هد یا ۶ هد و یا بالاتر نوع متریال فلکسی که انواع مختلفی دارد و بهترین و گرانترین آن فلکس استار کره‌ای است و همچنین عرض تابلو بستگی دارد. قیمت چاپ فلکسی با عرض ۵ متر مربع به دلیل اینکه با دستگاه بزرگتر و متفاوتی چاپ می‌شود نیز با چاپ فلکسی با عرض ۳ متر مربع یا کمتر متفاوت است.

همچنین قیمت تابلو فلکسی با نور مهتابی که داخل تابلو قرار می‌گیرد با تابلوی فلکسی فیس که روشنایی آن با نصب پرژکتور تامین می‌شود نیز متفاوت است. رنج قیمت این تابلوها و با ابعاد نرمال برای هر متر مربع بسته به ابعاد تابلو متفاوت است.

جنس، بدنه و روکش تابلو فلکسی به این صورت است که در نگاه اول، یک لایه چاپی از فلکس را داریم که طرح اصلیتان روی آن چاپ می شود.
از خصوصیات این لایه می توان به کیفیت بالا، رنگ پذیری بالا و قابلیت نوردهی از پشت اشاره کرد، که به مراتب کیفیت بالاتری نسبت به بنرها ارائه می دهد. در کنار این تابلو از فریم های آلومینیومی استفاده می شود که باعث فاصله گرفتن از منبع نور شده تا نور یکنواخت تری روی تابلو فلکسی مهتابی پخش شود. در زیرتابلو نیز بدنه پشتی تابلو به همراه منبع نور قرار دارد. این منابع می توانند از جنس لامپ های مهتابی و یا چراغ های اس ام دی S.M.D باشند.

 

در تابلو ژیوار مراحل ساخت تابلو فلکسی با توجه به آخرین یافته های علمی و صنعتی برنامه ریزی شده و لذا با کیفیت ترین تابلو فلکسی در این شرکت تولید می شود.

بعد از آنکه مشتری سفارش خود را ثبت نمود، باید نظر و طرح اولیه خود را به طراح تابلو شرح دهد. طراح موظف است طبق طرحی که مشتری بیان نموده، با نرم افزار های طراحی آن را پیاده سازی نماید. بعد از آنکه طرح اولیه رسم گردید، باید به تایید مشتری برسد. اگر مشتری طرح را تایید نکند، طراح موظف است بار دیگر نظر مشتری را طراحی نماید.

پس از آنکه طرح اولیه به تایید مشتری رسید، مراحل ساخت تابلو در کارگاه تابلو سازی ژیوار آغاز می شود. در ابتدا کاور دور (فریم) کامپوزیت باید ساخته شود. این قاب بر اساس اندازه ای که مشتری سفارش می دهد ساخته می شود.

بعد از ساخت فریم، سپری بر روی قاب نصب می گردد. زیر سازی کاور ها به صورت PVC می باشد. که این یک مزیت بزرگ است. بسیاری از تابلو سازی ها هنوز هم مانند گذشته برای زیر سازی از ورق های گالوانیزه استفاده می کنند. در صورتی که PVC نسبت به ورق های گالوانیزه هم از انعطاف بیشتری برخوردار است و هم دوام و مقاومت آن بالاتر می باشد. همچنین وزن پی وی سی نسبت به ورق های گالوانیزه کمتر می باشد.

بعد از این مرحله نوبت به نصب چاپ فلکسی می رسد. طرح اولیه با استفاده از دستگاه چاپ روی فلکسی چاپ می شود. در گذشته چاپ با دستگاه های solvent بود. این نوع چاپ ماندگاری کمی دارد و مقاومت آن در برابر گرد و خاک و رطوبت کم می باشد.

اما تابلو نامور بر اساس آخرین متد های تابلو سازی در دنیا از چاپ UV استفاده می کند. چاپ UV نسبت به چاپ Solvent مقاومت بیشتری دارد. ماندگاری تابلو هایی که با چاپ یو وی ساخته شده اند بیشتر از سایر تابلو ها می باشند.

برای روشنایی پشت تابلو ها نیز باید از لامپ های مخصوصی استفاده نمود. در گذشته برای ساخت تابلو فلکسی از روشنایی لامپ های مهتابی فلورسنت استفاده می شد. این نوع روشنایی کیفیت بالایی ندارد. همچنین مصرف برق این نوع لامپ ها بسیار زیاد می باشد و در مدت زمان کمی می سوزند.

اما در تابلو سازی ژیوار از روشنایی SMD استفاده می شود. این نوع لامپ ها مصرف انرژی را تا 85 درصد کاهش می دهند. این چراغ های پنلی ماندگاری، مقاومت و طول عمر بیشتری نسبت به لامپ های مهتابی دارند. کیفیت نور دهی لامپ های SMD نیز خیلی بهتر از لامپ های فلورسنت می باشد.

جهت دریافت آموزش نصب تابلو فلکسی می توانید با کارشناسان تابلو ژیوار تماس بگیرید. رعایت نکات فنی زیر نیز می تواند مثمر ثمر باشد.

1)روکش فلکس به دو طریق الف)سپری کلیپسی و ب)پرچی بر روی تابلو میتوان نصب گردد.
2) ارتفاع یک مهتابی بزرگ 120cmمیباشد و یک مهتابی کوچک 60cm است و نور استاندارد ومناسب برای پشت فلکس به ازا هر 30-35 سانتی متر یک عدد مهتابی می باشد و در صورت استفاده از پرژکتور در ازای هر ۲ متر مربع تقریبا ۲۰ وات مورد نیاز است.
3)بهترین جنس روکش فلکسهای کره ای میباشد.
4)ورق گالوانیزه بکار برده شده برای سینی و کاورها معمولا 60-70میلیمتر ونوع پروفیل کلاف از نوع قوطی2.5در 2.5و ضخامت 8. میباشد.
تابلوهای فلکسی فیس همانگونه که از نامشان پیداست دارای صفحه های قابل انعطافی هستند که در حال حاضر بهترین جایگزین برای تابلوهای پلاستیک قدیمی می باشند. اینگونه تابلوها چه از لحاظ ابعاد و چه فرم دهی دارای محدودیت حداقلی می باشند و خاصیت روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ، مقاومت آنها را در مقابل نورخورشید و شرایط جوی نا مناسب بسیار افزایش داده است.