تابلو چلنیوم قیمت ارزان و کیفیت فوق العاده بالا با ضمانت

تابلو ژیوار تولید کننده انواع تابلوهای تبلیغاتی است که اجرای تابلو چلنیوم را با شرایط استثنایی تولید و عرضه می نماید. از جمله مواردی که برای مشتریان حایز اهمیت است قیمت انواع تابلو چلنیوم است که از ان جمله می توان به شرایط موثر در قیمت تابلو چلنیوم الماسی و قیمت تابلو چلنیوم طلایی و قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای و محاسبه قیمت تابلو چلنیوم می باشد که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

انچه بیش از همه در تابلو ژیوار حایز اهمیت است کسب رضایت مشتری است. از جمله فاکتورهایی که رضایت مشتری را به دنبال دارد مساله قیمت است. به همیت دلیل تخفیفهای متعددی در قیمت تابلو چلنیوم الماسی و قیمت تابلو چلنیوم طلایی و قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای و محاسبه قیمت تابلو چلنیوم لحاظ می شود.

اگر قصد خرید تابلو چلنیوم را دارید و می خواهید از قیمتهای انواع تابلو چلنیوم با خبر شوید با توجه به نوسانات بازار نباید انتظار داشته باشید که در سایت قیمت دقیق انواع تابلو چلنیوم ذکر شود. شما می توانید در این مقاله با محاسبه قیمت تابلو چلنیوم و فاکتورهای اثر گذار بر قیمت انواع تابلو چلنیوم آشنا شده و با تماس با یکی از شماره های ۰۲۱۷۷۷۹۲۲۶۷ و یا  ۰۹۱۲۹۶۱۳۸۰۲ از اخرین قیمت تابلو چلنیوم با خبر شوید.

در تابلو ژیوار محاسبه قیمت تابلو چلنیوم به صورت تخصصی انجام می شود و با به حداقل رساندن هزینه ها ارزانترین قیمت تابلو چلنیوم در بازار ارائه می شود.

محاسبه قیمت تابلو مغازه ، یعنی چلنیوم پلکسی و استیل بر اساس ” متر محیط حروف ” است. به دست آوردن متراژ تابلو چلنیوم روش های مخصوصی دارد. در این مقاله به بررسی نحوه اندازه‌گیری حروف برجسته و عواملی که روی قیمت گذاری تابلو چلنیوم تاثیر دارند می‌پردازیم. اگر می‌خواهید سرتان کلاه نرود حتما این مقاله را تا انتها بخوانید:
چرا قیمت تابلو مغازه بر حسب متر محیط است؟
ابتدا اجزای حروف برجسته را بررسی می کنیم. یک حرف ساخته شده با چلنیوم از چندین قسمت تشکیل شده است. رخ حروف که در تابلوهای پلکسی و چلنیوم از جنس پلکسی ساخته می شود. قابلیت عبور نور را دارد و در رنگ بندی های متنوع موجود است. رخ کار در تابلوهای استیل از جنس استیل است و نور را عبور نمیدهد به همین دلیل در تابلو استیل نوربه سمت پشت تابلو تابانده می شود.

همچین رخ کار می تواند از دو لایه پلکسی با دو رنگ متفاوت باشد  پلکسی دوبل و یا توسط لیزر دارای سوراخ هایی باشد  تابلو الماسی.
قسمت دوم لبه ی حروف است که باعث می شود حروف ما برجسته باشند. لبه ها از جنس چلنیوم یا پلکسی هستند و به طور استاندارد عرض ۷، ۹، ۱۱ سانتی متری دارند. لبه های چلنیوم به صورت رول تهیه می شوند و دور تا دور نوشته ها و حروف ما می چرخند.

قسمت سوم پشت کار است که از جنس ورق های پی وی سی است و SMD که همان لامپ های ریز و بلوکی هستند روی لایه پی وی سی قرار میگیرند.

قیمت تابلو چلنیوم الماسی نیز در مجموعه تابلو ژیوار با شرایط استثنایی محاسبه و با تخفیفهای فوق العاده به ارزانترین نرخ بازار رسیده است.

یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین حروف تابلو برجسته در خانواده تابلو های تبلیغاتی میباشد تابلو چلنیوم الماسی یا لبه پانچ که با جلوه گری از نمای کناری چند سالی است مورد اقبال عمومی قرار گرفته است تابلو چلنیوم لبه پانچ با پلکسی گلاس سفید و دوبل پلکسی طلایی پانچ با نور آفتابی که نور را از خود عبود می دهد و زیبایی خاص و جلوه بصری منحصر به فردی را به تابلو چلنیوم می بخشد مناسب برای تابلو های سردر ازجمله اصناف مرتبط با کالاهای لوکس و سالن های زیبایی و غیره میباشد.

مناسب ترین قیمت همراه با تضمین کتبی کیفیت تابلو و حروف برجسته مجموعه خدمات تابلوسازی ژیوار با در اختیار داشتن ماشین آلات به روز صنعت تابلوسازی و حروف برجسته مفتخر است که در زمینه ارائه خدمات تابلوسازی به مشتریان محترم، اعم از کلی و جرئی، خدمت رسانی نماید.

قیمت تابلو چلنیوم طلایی نیز تخفیفهای خاص خود را در تابلو ژیوار داشته و این محصول با کیفیت با پایینترین نرخ تقدیم مشتریان عزیز می شود.

لبه تابلو چلینوم طلایی از لحاط ظاهری شباهت زیادی به لبه تابلو چلنیوم معمولی دارد و تنها تفاوت موجود میان این نوع رنگ طلایی لبه تابلو چلنیوم میباشد. در ابتدا چلنیوم با رنگ نفره ای وارد بازار ایران شد و با گذشت زمان و نیاز بازار برای تامین سلیقه های مختلف چلنیوم طلایی و رنگهای فانتزی لبه چلنیوم وارد بازار شد. در حال حاضر لبه تابلو چلنیوم با رنگهای طلایی نقره ای سفید مشکی آبی و قرمز و غیره موجود میباشد.

برای اطلاع از قیمتهای فوق العاده ارزان و تخفیفهای فصلی در مجموعه تابلو ژیوارو همچنین ثبت سفارش خرید تابلو چلنیوم الماسی و دیگر انواع تابلوها کافی ست با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و سفارش خود را نیز ثبت نمایید.

نما ترمووود با حروف چلنیوم
نما ترمووود با حروف چلنیوم

یکی دیگر از انواع تابلو چلنیوم در بازار تابلو چلنیوم ستاره ای است. در فروشگاه تابلو ژیوار قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای نیز مشمول تخفیفهای استثنایی می شود.

قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای هم همانند سایر تابلو های تبلیغاتی حرف برجسته بر اساس متر مربع محاسبه میشود. متراژ دقیق تابلو توسط نرم افزار طراحی میگردد به طور کلی قیمت تابلو چلنویم ستاره ای مقداری از قیمت تابلو چلنیوم معمولی بیشتر میباشد زیرا برای ایجاد برش های ستاره ای شکل بر روی ورقه پلکسی گلاس زمان بیشتری را صرف میکند.

اما به طور کلی از لحاظ کیفیت و یا ساخت تفاوت چندانی با چلنیوم معمولی ندارد متاسفانه برخی از تابلوسازان با علم به عدم اطلاع مشتریان، قیمت های فضایی برای این تابلو در نظر می گیرند. در حالی که ابزار و ادواتی که برای این تابلو استفاده می شود.

هیچ تفاوتی با تابلو چلنیوم معمولی ندارد اما به طور کلی در خصوص قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای نمی توان قیمت ثابتی ارائه داد زیرا عواملی مختلفی همانند نوع پاور های فن دار -تعداد اس ام دی به کار رفته در تابلو-استفاده از تایمر در پشت تابلو برای برنامه دادن به روشن و خاموش شدن تابلو- جنس لبه ی بیرونی تابلو چلنیوم-اندازه و متراژ تابلو چلنیوم-حروف برجسته ی تابلو چلنیوم تک رنگ-نصب تابلو چلنیوم در ارتفاع بالا یا پایین-قطر حروف های به کار رفته شده.

در تابلو چلنیوم-نصب حروف و اعداد چلنیوم بر روی چوب یا شیشه و… در قیمت تابلو چلنویم ستاره ای تاثیر گذار میباشد. اما جای نگرانی نیست شما عزیزان میتوانید با شرکت تابلوسازی تابلو ژیوار تماس حاصل فرمایید و با برقراری ارتباط با همکاران بخش فروش تمامی اطلاعات لازم در خصوص قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای پاسخ سوالات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت رایگان کسب کنید.