تابلو کامپوزیت و ویژگی‌های آن

ویژگی تابلو کامپوزیت یکی از انواع تابلو تبلیغاتی است که از ترکیب چند ماده مختلف تشکیل شده است. آلومینیوم مهم‌ترین ماده‌ای است که در ورق‌های کامپوزیت استفاده شده است؛ به همین علت، تابلو کامپوزیت را که از ورق‌های کامپوزیت ساخته می‌شود، به طور کلی با نام تابلو کامپوزیت می‌شناسند.

ورق‌های کامپوزیت استفاده شده در تابلو کامپوزیت به صورت چند لایه روی هم قرار داده می‌شوند و با نشان‌های تجاری مختلف مانند آلومکس ساخت ایران که کیفیت و دوام بالایی دارد و نیز آلوباند ساخت کشور آمریکا با کیفیت و دوام عالی و درجه یک و برندهای مختلف دیگر در بازار موجود است و رنگ‌های مختلف و متنوعی برای آن استفاده شده است و از این رو، انتخاب را برای مشتریانی که قصد دارند برای نمای مغازه یا محل کار خود از تابلو کامپوزیت استفاده کنند، آسان نموده است.

اجرای نما کامپوزیت بانک انصار
اجرای نما کامپوزیت بانک انصار

تابلو سازی تابلو کامپوزیت

درصنعت تابلوسازی، تابلوهای کامپوزیت به علت داشتن ورق‌های کامپوزیت که کاربردهای بسیاری دارند و نیز به دلیل مقاومت بالا  در برابر عوامل جوی مثل باران، باد و آفتاب طرفداران و علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد؛ به همین علت است که امروزه از مواد کامپوزیت برای تابلو سازی، ساخت تابلو کامپوزیت و نمای ساختمان بیش از مواد دیگر استفاده می‌شود.

ورق‌های کامپوزیت با ابزارهای مختلف برش داده می‌شوند، شیار خورده و خم می‌شوند و اقدامات مختلفی روی آن‌ها اجرا می‌شود و در نهایت تابلو کامپوزیت را تشکیل می‌دهند. پیشنهاد ویژه ما برای سر درب مغازه و محل کار شما استفاده از تابلو کامپوزیت است؛ زیرا زیبایی منحصربه‌فرد و جذابیت بالایی دارد؛ این زیبایی و منحصربه‌فرد بودن در نگاه اول مخاطب را به خود جذب می‌کند. تابلو کامپوزیت قابل شست‌وشو و کاملاً ضد آب و است و هیچ آسیبی مانند زنگ‌زدگی و رسوب نمی‌بیند.

در حال حاضر، تابلو کامپوزیت به دلیل داشتن خصوصیات و قابلیت‌های زیر یکی از رایج‌ترین و زیباترین تابلوهای تبلیغاتی است.

اجرا نما کامپوزیت مغازه
اجرای نما کامپوزیت مغازه

برخی از خصوصیات تابلو کامپوزیت

در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی دارد

ضد حریق و عایق حرارت است.

ضدزنگ و اکسیداسیون

گردوغبار به خود نمی‌گیرد.

زیبایی و درخشندگی بسیار بالایی دارد.

تنوع رنگ نامحدودی دارد.

با سرعت و دقت بالایی نصب می‌شود.

نگهداری آسان

قابل بازیافت

عمر طولانی

سبک‌وزن و مستحکم

حروف پلکسی نما کامپوزیت ،کار نمایشگاهی
حروف پلکسی نما کامپوزیت، کار نمایشگاهی

قابلیت‌های تابلوهای کامپوزیت

ویژگی تابلو کامپوزیت به دلیل داشتن سطح صاف و مسطح، به‌آسانی هر نوع چاپ دیجیتال، استیکر و رنگ‌آمیزی را می‌پذیرد و این ویژگی فوق‌العاده دلیلی برای تقریباً نامحدود بودن تنوع رنگی آن است.

ضد حریق بودن در تابلوهای فلزی امری بدیهی است؛ اما به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت زیاد، تابلوهای کامپوزیت برخلاف سایر تابلوهای فلزی اجازه رسیدن سریع حرارت به تجهیزات داخلی تابلو را نمی‌دهد و در صورت بروز آتش‌سوزی، به دلیل نداشتن CFC اتفاقی برایش نمی‌افتد. علاوه بر این، کامپوزیت به دلیل داشتن انعطاف‌پذیری بالا، نمی‌شکند. ظاهر تابلو به دلیل خاصیت پاک‌سازی خودکار کامپوزیت، همواره براق و زیبا می‌ماند. گردوغبار تقریباً هرگز به تابلو کامپوزیت نفوذ نمی‌کند و در صورت برخورد با تابلو به‌آسانی حتی با آب باران تمیز می‌شود.

اجرا نما و تابلو کامپوزیت نمایندگی سامسونگ
اجرای نما و تابلو کامپوزیت نمایندگی سامسونگ

تابلو سازی ژیوار

تابلو سازی ژیوار یکی از فعالان برجسته در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع تابلو چلنیوم و
تابلو تیلبغاتی، در این مقاله اطلاعاتی را در مورد تابلوهای کامپوزیت فراهم کرده است. برای کسب
اطلاعات بیشتر یا آگاهی از قیمت محصولات و نیز سفارش محصول مورد نظر خود می‌توانید
با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

کامپوزیت و چلنیوم
کامپوزیت و چلنیوم