فروش انواع تابلو چلنیوم

مجموعه عظیم تابلو ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تابلو چلنیوم را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تابلوسازی تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع تابلو چلنیوم طلایی و تابلو چلنیوم الماسی و ساخت تابلو چلنیوم تخصص مجموعه بزرگ تابلو ژیوار می باشد.

تابلو ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری و به طور خاص متنوع ترین تابلو چلنیوم طلایی و تابلو چلنیوم الماسی و ساخت تابلو چلنیوم را باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی فروشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.

مجموعه عظیم تابلو ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع تابلو چلنیوم طلایی و تابلو چلنیوم الماسی و ساخت تابلو چلنیوم با بهترین کیفیت حال حاضر ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع دلخواه از انواع تابلو چلنیوم را در مجموعه تابلو ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

رنگ تابلو چلنیوم طلایی باعث می شود که این نوع تابلو از دیگر انواع تابلوهای چلنیوم متمایز باشد.

لبه تابلو چلینوم طلایی از لحاط ظاهری شباهت زیادی به لبه تابلو چلنیوم معمولی دارد و تنها تفاوت موجود میان این نوع رنگ طلایی لبه تابلو چلنیوم میباشد. در ابتدا چلنیوم با رنگ نفره ای وارد بازار ایران شد و با گذشت زمان و نیاز بازار برای تامین سلیقه های مختلف چلنیوم طلایی و رنگهای فانتزی لبه چلنیوم وارد بازار شد. در حال حاضر لبه تابلو چلنیوم با رنگهای طلایی نقره ای سفید مشکی آبی و قرمز و غیره موجود میباشد.

مهمترین ویژگی تابلو چلنیوم الماسی برجسته بودن و نمای زیبا از کنار است.

یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین حروف تابلو برجسته در خانواده تابلو های تبلیغاتی میباشد تابلو چلنیوم الماسی یا لبه پانچ که با جلوه گری از نمای کناری چند سالی است مورد اقبال عمومی قرار گرفته است تابلو چلنیوم لبه پانچ با پلکسی گلاس سفید و دوبل پلکسی طلایی پانچ با نور آفتابی که نور را از خود عبود می دهد و زیبایی خاص و جلوه بصری منحصر به فردی را به تابلو چلنیوم می بخشد مناسب برای تابلو های سردر ازجمله اصناف مرتبط با کالاهای لوکس و سالن های زیبایی و غیره میباشد.

از عمده دلایل ساخت تابلو چلنیوم، قطر قلم پایین حروف یا ضخمات پایین و عدم ساخت حروف برجسته می باشد.

در واقع می توان گفت قطر قلم پایین در حروف های برجسته و ساخته نشدن حروف می تواند باعث راهکاری مانند ساخت باکس تابلو چلنیوم توسط مجموعه های مختلف تابلو سازی باشد.

روش ساخت باکس تابلو چلنیوم به این صورت است که بعد از برش پلکسی به شکل های مختلف و قابل ساخت توسط حروف سازان لبه چلنیوم دور تا دور پلکسی قرار می گیرد و باکس تابلو چلنیوم ساخته می شود و در نهایت حروف های پلکسی گلاس که دارای قطر قلم پایین هستند توسط کلرو فرم روی باکس چسبانده می شوند و توسط اس ام دی یا مهتابی نور پردازی می شود.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلو ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام انواع تابلو از جمله انواع تابلو چلنیوم را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.