ویژگی‌‌های تابلوی تبلیغاتی چلنیوم

تابلوی تبلیغاتی چلنیوم  که در اصطلاح حروف برجسته چلنیوم نیز خوانده می‌شود، یکی از برجسته‌ترین و در عین حال زیباترین انواع تابلوهای تبلیغاتی‌ موجود در بازار تابلوسازی است که به دلیل داشتن ویژگی‌های متفاوت، منحصر به فرد و با کیفیت، توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در بازار تابلو سازی ایران به دست آورد.

تابلو سازی ژیوار در این مقاله اطلاعاتی را در مورد ویژگی‌های تابلوی تبلیغاتی چلنیوم در تابلو سازی برای شما مشتریان و مخاطبان عزیز فراهم کرده است. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

 

نصب حروف چلنیوم
نصب حروف چلنیوم

 

تابلوی تبلیغاتی چلنیوم

در واقع، تابلوی تبلیغاتی چلنیوم در صنعت تابلو سازی از حروف برجسته‌ای تشکیل شده که جنسشان از نوع پلکسی گلاس است و داخل حروف به کار رفته در این نوع تابلوی تبلیغاتی، از لامپ‌های LED برای نورپردازی استفاده شده است که حالت و جلوه‌ای بی‌نظیر را در تابلو چلنیوم به وجود می‌آورند. از این رو، تابلوی تبلیغاتی چلنیوم یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی مدرن و جذاب است که توانسته طرفداران بسیاری را به خود جلب کند و این موضوع یکی از ویژگی های تابلوی تبلیغاتی چلنیوم است.

 

نمونه ای از تابلوی تبلیغاتی چلنیوم
تابلو چلنیوم

 

برخی از  مهم‌ترین ویژگی‌ های تابلو چلنیوم

 

نورپردازی

 همان طور که می‌دانید، نورپردازی در تابلو سازی یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در دید و نظر مخاطبان است که در تابلوی چلنیوم، به دلیل استفاده از لامپ‌های با کیفیت و پرنور LED و SMD بهترین جلوه را خواهد داشت. یکی دیگر از مزایای نورپردازی این نوع تابلوی تبلیغاتی، این است که در طول ساعات شب و تاریکی هوا، به صورت کاملاً واضح قابل دید خواهد بود؛ از این رو، تمامی اقشار مردم، آن را در طول 24 ساعت شبانه روز می‌بینند.

 

حروف چلنیوم در حال ساخت
حروف چلنیوم در حال ساخت

 

جنس چلنیوم

یکی از برترین ویژگی‌ های تابلوی تبلیغاتی چلنیوم در حرفه تابلو سازی، استفاده از ماده‌ای با کیفیت و دوام بسیار زیاد آن است که باعث شده متقاضیان و طرفداران بسیاری را در بازار تابلوسازی ایران به خود جلب کند. در اکثر اوقات نیز زیرسازی‌ای که برای تابلوی تبلیغاتی چلنیوم به کار می‌برند، از جنس PVC است. به همین دلیل، این نوع تابلوی تبلیغاتی در برابر شرایط جوی، آب و هوایی، گرما و سرمای شدید، می‌تواند به خوبی مقاومت کند.

 

تابلوهای حروف چلنیوم
تابلو چلنیوم

 

زیبایی و چشمگیر بودن تابلوی تبلیغاتی چلنیوم

یکی از بارزترین ویژگی‌های تابلو چلنیوم، استفاده از ماده پلکسی گلاس در آن است که به دلیل زیبایی و نوردهی منحصر به فرد، بهترین نوع تابلوی تبلیغاتی برای معرفی و شناسایی برند تجاری شما است.

 

 

مانع ورود گرد و غبار

یکی دیگر از ویژگی‌ های تابلو چلنیوم که بسیار مهم است و این نوع تابلو را منحصر به فرد کرده، این است که در کناره تابلو چلنیوم از نوار اسفنجی گردگیر استفاده شده و به گونه‌ای طراحی شده است که جلوی ورود گرد و غبار و آب به داخل حروف را می‌گیرد. از این رو، می‌توانید اطمینان داشته باشید که این نوع تابلو در شرایط مختلف دوام و طول عمر بالایی دارد.

 

حروف چلنیوم
حروف چلنیوم

 

برخی از دیگر مزایای تابلوی تبلیغاتی چلنیوم

از میان مزایای تابلوهای چلنیوم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم
1. طولانی بودن عمر تابلوهای چلنیوم
2. نوردهی زیبا و جلب توجه کردن تابلو چلنیوم
3. حس زیبایی تابلو چلنیوم
4. جنس مرغوب چلنیوم که از زنگ زدگی تابلو جلوگیری می کند.

به این نکته باید توجه داشته باشید که چلنیوم یکی از انواع حروف برجسته است که چند سالی از ورود آن به بازار نمی گذرد و در حال حاضر یکی از زیباترین و پرمصرف ترین نوع تابلوی تبلیغاتی است که زیبایی و تنوع رنگ و اندازه آن موجب شده نسبت به سایر حروف برجسته طرفداران پیدا کند. این نوع تابلوها در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود که قابلیت روشنایی نیز دارد.

تابلو سازی ژیوار در این مقاله شما را با مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های تابلو چلنیوم در بین انواع تابلوهای تبلیغاتی آشنا کردیم، امیدواریم از مطالب گفته شده لذت برده باشید، از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

 

حروف چلنیوم
حروف چلنیوم

 

تابلو سازی ژیوار

تابلو سازی ژیوار یکی از فعالان برجسته در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع تابلو چلنیوم و
تابلو تبلیغاتی، در این مقاله اطلاعاتی را در مورد تابلوی تبلیغاتی چلنیوم و مزایای آن فراهم کرده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر یا آگاهی از قیمت محصولات و نیز سفارش محصول مورد نظر خود می‌توانید
با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.