طراحی و تولید جدیدترین تابلو مغازه با قیمت فوق العاده

طراحی و تولید جدیدترین تابلو مغازه با قیمت فوق العاده

تابلو ژیوار با طراحی و تولید جدیدترین مدل تابلو بهترین نمونه تابلو مغازه در ایران را به مشتریان ارائه می دهد. مغازه قیمت تابلو مغازه با تخفیفهای مختلف در تابلو ژیوار همراه شده و همکنون با کیفیت ترین و ارزانترین قیمت تابلو مغازه در شرکت تابلو ژیوار طراحی و تولید می شود. شما می تواند انواع نمونه تابلو مغازه را در سایت تابلو ژیوار مشاهده نمایید.

تابلو ژیوار با بهرمندی از متخصصین و طراحان با تجربه و خلاق خود توانسته انواع تابلو مغازه را با بالاترین کیفیت و در سطح اول صنعت تابلو سازی در دنیا طراحی و تولید نماید.

برای آشنایی با انواع تابلو مغازه کافی ست با یکی از شماره های 02177792267 و یا 09129613802 تماس حاصل نمایید. ارائه مدلهای مختلف تابلو مغازه مانند تابلو مغازه چلنیوم و… سبب شده است که این شرکت محبوبترین برند در زمینه طراحی و تولید انواع تابلو مغازه در کشور باشد.

تولید تابلو مغازه ارزان و با کیفیت تخصص ما در تابلو ژیوار است و هر نوع تابلو مغازه ای که شما تمایل داشته باشید را در کمترین زمان طراحی و نصب می نماییم.

تابلوی سردر مغازه اولین نقطه ارتباط بین فروشگاه یا مغازه با شخصی هست که تابلوی مغازه شما را نگاه می کند.تابلوهای سردر مغازه انواع مختلفی از نظر ظاهری، کیفیت مواد استفاده شده و قیمت دارند. برخی از افراد ترجیح میدن از تابلوهای ارزان قیمت استفاده کنند و عده ای دیگه که اهمیت بیشتری برای بیزینس قائل هستند یک تابلوی لاکچری و گران قیمت رو ترجیح میدهند.

هر چقدر تابلو از مواد با کیفیت تری ساخته شده باشد به طبع قیمت آن گرونتر خواهد بود ولی باید به این نکته توجه کنید که اگر قصد دارید که برای مدت طولانی از یک تابلو استفاده کنید حتما باید از جنس با کیفیت استفاده کنید چرا که تابلوها در معرض تابش شدید آفتاب هستند و همچنین سرما و گرمای بیش از حد هم عمر آنها را کوتاه تر کرده بر کیفیت تابلو تاثیر می گذارد.

برای مشاهده چند نمونه تابلو مغازه می توانید در سایت تابلو ژیوار از پروژه های متعدد و زیبای این شرکت بازدید به عمل اورید.

نمونه های بسیار زیادی از انواع تابلو مغازه در کشور تولید و اجرا شده است. انواع نمونه تابلو مغازه را می توان در چند بخش دسته بندی نمود:
ابلو مغازه استیل :
استیل نوعی فلز درخشنده و براق است که برای ساخت تابلو فلزی از نوع استیل بکار می رود. در ابتدای ورود تابلو استیل به دنیای تابلوسازی، این تابلو به صورت بدون نور به اجرا در می آمد زیرا فلز قادر به عبور نور از خودش نیست به همین دلیل از تابلو استیل بیشتر در مکان هایی که محیط نور کافی داشت همچون مغازه های داخل پاساژها استفاده بیشتری می شد تا اینکه تابلوسازان با ترفندهایی توانستند تابلو استیل نور اندریک را بسازند.

برای ساخت تابلو استیل نور اندریک، تابلوساز بین حروف و زمینه تابلو فاصله یک سانتی متری جهت جاسازی لامپ های ال ای دی، جهت تامین نور تابلو ایجاد می کرد. البته نکته قابل ذکر اینجاست که هنگام روشن شدن نور تابلو، تابلو همچون تابلو چلنیوم درخشندگی ندارد اما یک نور کلاسیک و مدرن به زمینه تابلو تابیده می شود و جذابیت تابلو بیشتر می شود.

این روزها ترفند جدیدتر دیگری نیز در ساخت تابلو استیل بکار می رود که تابلو پلاستیل نام دارد که به صورت ترکیبی با استیل و ورق پلاستیک ساخته می شود و امکان نوردهی همچون تابلو نئون پلاستیک را فراهم می سازد.

تابلو مغازه فلزی :
این تابلو با استفاده از فلزاتی همچون آهن، مس و گالوانیزه طراحی و پیاده سازی می شود که هزینه ساخت بالایی دارند و به مرور زمان دچار کدری می شوند و می بایست از نو مورد پرداخت واقع شوند.
تابلو مغازه نئون:
تابلو نئون به دو شکل متفاوت اجرا می شود :

1. تابلو نئون پلاستیک: تابلو نئون پلاستیک تابلویی است که جهت ساخت رویه و لبه حروف برجسته، از پلاستیک بهره می برند، پلاستیک می تواند نور را به طور یکنواخت منتشر نموده و جذابیت زیبایی را برای تابلو رقم بزند.
2. تابلو نئون شیشه ای : در این روش تابلو با استفاده از شیشه های خامی که توسط حرارت شکل دهی می شوند و سپس با استفاده از گازهای متعدد نئونی از خود تولید نور می کنند به عنوان یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی جهت مغازه های متعدد کسب و کار مورد استفاده واقع می شود.

تابلو مغازه چوبی :
اگر به دنبال پیاده سازی یک نمای چوبی و کلاسیک برای مغازه و تابلو مغازه خود هستید تابلو ترموود برترین تابلو مغازه چوبی است که شما می توانید آن را سفارش دهید. تابلو مغازه ترموود با بهره مندی از چوب ترموود، که نوعی چوب فرآوری شده مقاوم می باشد طراحی و پیاده سازی می شود. از چوب ترموود به جای زیرساز پی وی سی بهره می برند و سپس هر نوع حروف برجسته ای که مشتریان سفارش داده اند بر روی آن سوار می شود.

تابلو مغازه وکیوم :
تابلو وکیوم توسط حرارت و پرس بر روی پلکسی ساخته می شود. در ابتدا، طراحی تابلو وکیوم انجام می پذیرد و سپس طرح طراحی شده بر روی پلکسی برش داده می شود سپس با استفاده از حرارت در قالب خود می نشیند و شکل حروف را به خود می گیرد شما به راحتی می توانید میزان برجستگی حروف را کمتر و بیشتر کنید.

برای ساخت حروف برجسته سه بعدی وکیوم پس از طراحی، ورق پلکسی از هر جهت به اندازه 3 سانتی متر برجسته می شود که با اعمال این کار پس از لبه خوری، جذابیت کاربیشتر می شود. سپس حروف توسط دستگاه برش لیزری برش داده شده و توسط دستگاه حراراتی صنعتی و تحت خلاء، حروف بر روی پلکسی به شکل یک تکه پرس می شود و حروف برجسته وکیوم، شکل سه بعدی به حود می گیرد. برای زیباتر نمودن حروف می توان با استفاده از دستگاه آبکاری فانتاکروم، روی حروف را آبکاری نمود تا براقیت آن دوبله شود.

یکی از انواع تابلو مغازه تابلو مغازه چلنیوم است که با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد در بین فروشندگان و مغازه داران محبوبیت بسیاری یافته است.

چلنیوم یک نوع متریال آلومینیومی است و به دلیل اینکه خواص فلز را به ارث برده، ظاهری براق و شفاف دارد. از رول چلنیوم که در اندازه های 7، 9 و 11 سانتی در بازار موجود است برای ساخت تابلو چلنیوم مورد استفاده واقع می شود.

آیا می خواهید بدانید تابلو چلنیوم چیست و چگونه ساخته می شود و انواع آن کدام است ؟

برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله تابلو چلنیوم چیست رجوع نمایید.


برای مشاهده جدیدترین مدل تابلو مغازه کافی ست از مجموعه تابلو ژیوار بازدید به عمل آورده و یا با یکی از شماره های مندرج در سایت تابلو ژیوار تماس گرفته و بهترین مدلها را مشاهده و انتخاب کنید.

تابلو ژیوار تولید کننده جدیدترین مدل تابلو مغازه در کشور است که این مدل های جدید تابلو مغازه ماحصل خلاقیت طراحان و متخصصین این شرکت می باشد.
برای هر صنف و مغازه ای طرح ویژه و منحصر به فردی مناسب تر از انواع تابلو مغازه می باشد که به همین منظور بهتر است قبل از انتخاب تابلو مغازه با یکی از شماره های درج شده در سایت تابلو ژیوار تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهرمند گردید.